Garancia feltételek

Kézhezvételtől 14 napig visszaküldheti a terméket a 45/2014(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló elállhat a vásárlástól. Kézhezvételnek a bútor átvételének a napját értjük.

A termékekről kiállított számla egyben jótállási jegyként is szolgál, csak bemutatása esetén érvényesítheti jótállási, szavatossági igényét. Egyes termékekhez a gyártó külön jótállási jegyet biztosít.

A gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy - amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik. A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:

-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén   egy év.

-100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év.

-250 000 forint eladási ár felett három év.

- A jótállás esetében a vásárlónak nem kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek a Berna bútor Kft.-t terhelik. A gyártó illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett. Nálunk minden esetben a költségeket a hiba okozójának kell viselni, függetlenül, hogy az a vevő vagy az eladó.

 

  • Ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban a ugyfelszolgalat@bernabutor.hu-ra írásban szíveskedjenek jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját.

 

  • Amennyiben gyártó megállapítja, hogy a nem garanciális a probléma, nem rendeltetés szerűen használták a terméket, a vevőnek ki kell fizetnie a javítási költségeket és a termék szállítási díját (vagy garanciális elem) szállítási költségét amit előre utalással tudunk csak elfogadni. A termék szállítási költségét méret alapján állapítjuk meg. A javítás költségét a gyártó állapítja meg.

 

  • Kérjük csak akkor keressen minket, ha biztos benne, hogy a terméket normál használat során hibát tapasztalt. Amennyiben a termék nem rendeltetésszerű használat során hibásodott meg, a javítási költségeket és a szállítási díjakat felszámoljuk.

 

  • Kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések stb. nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt nem fogadunk el.

Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.